Navigeren naar jouw bestemming

De Cockpit: Customer Leadership

Jij stuurt. Ik versterk je richting, focus en gedrag.

Dit onderdeel is voor leiders die hun leiderschap willen omzetten in actie – en hun organisatie willen meekrijgen in waarvoor zij staan.

Veelvoorkomende pijnpunten:

  • “Ik wil duidelijke richting geven zonder bazig over te komen.”
  • “Mijn team wacht af. Initiatief ontbreekt.”
  • “Klantgerichtheid klinkt goed, maar wordt niet geleefd.”

Wat jij beslist:

  • Wanneer we starten – en hoe frequent we werken
  • Of we focussen op persoonlijk leiderschap, teamdynamiek of beiden
  • Of we inzetten op training, reflectie of real-time feedbackmomenten

Wat we kunnen inzetten:

  • Paradoxaal leiderschap : hoe stuur je scherp en menselijk? (inspirator: NeuroTrainingLab Prof. Steven Poelmans)
  • 1-op-1 copiloot coaching: jij bepaalt het ritme
  • Transformatie faciliteren– van bewustwording tot gedragsverandering met jouw team (Inspirator: SalesCubes, Prof. Régis Lemmens)

Wat het oplevert:

  • Je communiceert bewuster, duidelijker, krachtiger
  • Je leiderschap versnelt het team, de cultuur én de klantrelatie